Kezdőlap

Projektmenedzsment

Programok

Galéria

Fórum

A projekt zavartalan lebonyolítása érdekében a projekt teljes időtartama alatt 4 fős projektmenedzsmentet alkalmazunk.

Projektmenedzser feladata:

    • a projekt irányítása,
    • kommunikáció a projekt résztvevőivel,
    • felügyeli az időpontokat,
    • biztosítja a feltételeket,
    • felügyeli a projekttel kapcsolatos gazdasági feladatokat, szerződéseket, legitimációt, végrehajtást.

Pénzügyi vezetőnk feladata:

    • a kifizetések végrehajtása,
    • elszámolások készítése,
    • elszámolások ellenjegyzése,
    • egyéb gazdasági feladatok ellátása.

Szakmai vezetőnk feladata:

    • az egészségterv elkészítésének koordinálása
    • előkészíti, megszervezi a szakmai, szakmaközi egyeztetéseket a projekt-teammal együttműködve
    • szakmai programok szervezésének és a szakértők munkájának irányítása
    • helyi médiával való kapcsolattartás
    • rendszeres team-megbeszélések szervezése
    • a projekt végrehajtásának folyamatos szakmai nyomonkövetése, szükséges előrehaladási jelentések, beszámolók szakmai tartalmához segítségnyújtás

Projekt asszisztens feladata:

    • projekt dokumentáció koordinálása,
    • pénzügyi elszámolások előkészítése, dokumentálása,
    • kapcsolattartás a Közreműködő Szervezettel,
    • átláthatóság és szervezettség biztosítása nyilvánosság biztosításának felügyelete

A projektben a következő személyek látják el az egyes projektmenedzsment feladatokat:

Projektmenedzser: Dömötöri László
Pénzügyi vezető: Galgóczy Éva
Szakmai vezető: Nagy Tamás
Projekt asszisztens: Vapaus Kft.